Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

8 Δεκεμβρίου 2013

Merry Christmas!!!


Με επισκέφθηκε το Πνεύμα των Χριστουγέννων, και όπως καταλαβαίνετε, η αντίσταση ήταν μάταιη! Έτσι, πριν εκπνεύσει το '13, τρέχω να προλάβω......

















 




















 


















 




 


Διότι γεννήθηκε για μας ένα παιδί, μας δόθηκε ένας γιος, πάνω στους ώμους του η εξουσία θα μείνει και τ' όνομά του θα' ναι: Σύμβουλος θαυμαστός, Θεός ισχυρός, αιώνιος Πατέρας και της Ειρήνης Άρχοντας.

Ησαϊας 9:6, (Προφητεία από τον προφήτη Ησαΐα, Αγία Γραφή)


Έπεται  συνέχεια.....



12 σχόλια:

  1. Βρε καλώς το κορίτσι με τα ωραία του! Από το Πάσχα μας έπιασαν Χριστούγεννα...χαχα. Και του χρόνου με υγεία Μαράκι μου!!! Φιλάκιαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως με καταλαβαίνεις φιλενάδα.....μάλλον εποχιακά με κόβω... δεν βαριέσαι υγεία να χουμε!!!όλα καλά; θα μείνω από απουσίες μου φαίνεται,,........χαχα πολλά φιλάκια και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ χάρηκα που είδα νέα σου και ότι είσαι καλά!
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου!
    Καλές γιορτές σου εύχομαι, με υγεία, χαρά και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου που με νοιάζεσαι!!!!Αμοιβαία τα αισθήματα!!!ευχομαι και εσύ να είσαι καλά και να περάσεις όμορφες γιορτές!!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ!!!!
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρένα μου!!!!ευχαριστώ που πέρασες και άφησες τα καλά σου λόγια...καλές γιορτές και σε σένα και στην οικογένεια σου!!!

      Διαγραφή
  4. Εχασα τον Εσταυρωμένο και τότε κατάλαβα οτι έκανες ανάρτηση! Ρε Μαράκι απο Γιορτή σε Γιορτή θα σε βλέπουμε;;;;
    Καλό κι αυτό θα μου πεις, αρκεί νάσαι εσύ καλά. Και αν κρίνω απο τα καλούδια σου...ΕΙΣΑΙ...Θεά!!!Οπως πάντα μαγικά.
    Μη χάνεσαι και μας στερείς τέτοια ωραία δουλειά.
    Νάστε όλοι καλά μερες που έρχονται,να περάσετε αξέχαστα
    Φιλάκια πολλά σ όλους σας,με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούλα μου γλυκιά!!!!μου λείπει η παρέα σου!!!τι να πω.....ευχαριστώ που είσαι εδώ!!!Να περάσεις και εσύ όμορφα Χαρά μου τις γιορτές με τους αγαπημένους σου!!!πολλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Ευτυχώς που σε επισκέφτηκε το πνεύμα των Χριστουγέννων, Μαρία μου!!!! Σε είχαμε χάσει!!!!
    Τι όμορφα κουτιά είναι αυτά?!!! Πανέμορφα!!!!
    Καλές Γιορτές, σου εύχομαι ! Και ελπίζω να μην ξαναχαθείς!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς δε λες Marie-Anne μου!!!!σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια!!Καλές γιορτές και σε σένα και σε όλους τους αγαπημένους σου!!

      Διαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...