Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

13 Ιουνίου 2010

Λέο Μπουσκάλια...


Με αφορμή το παρακάτω βίντεο που θα δείτε, που περιέχει κάποια αποσπάσματα από το βιβλίο “Να ζείς, να αγαπάς και να μαθαίνεις” του Λέο Μπουσκάλια, ενός από τους αγαπημένους μου (για να μην πω ο πιο αγαπημένος μου) συγγραφείς, θα σας πω λίγα λόγια για εκείνον και θα κάνω και μια αναφορά σε ένα κομμάτι από το βιβλίο του “Γεννημένοι για την αγάπη”…


Ο Λέο Μπουσκάλια, γόνος Ιταλών μεταναστών στις ΗΠΑ, γεννήθηκε και μεγάλωσε στις φτωχογειτονιές του Λος Άντελες. Σπούδασε Παιδαγωγικές επιστήμες και επιστήμες της Συμπεριφοράς, και είναι καθηγητής της Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας. Είναι ο πρώτος εκπαιδευτικός σε ολόκληρο τον κόσμο που εισιγήθηκε και επέβαλε στα πανεπιστήμια το μάθημα της Αγάπης στη βασική διδακτέα ύλη. Ακούραστος ταξιδευτής, που τον συνοδεύει παντού η φήμη του καλού ομιλιτή και δασκάλου, και οι διαλέξεις του ακούγονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα μέρη όλου του κόσμου.




Απόσπασμα από το “Γεννημένοι για την αγάπη”... Πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει τη σημερινή κατάσταση στον κόσμο, και τη στάση που εγώ προσπαθώ να κρατώ απέναντι σε αυτή την κατάσταση

"Αρχίζω πάντα τη μέρα μου με το δελτίο ειδήσεων. Ακούω για το δυσκίνητο γεράκο που του επιτέθηκαν στο πάρκο, για το παιδί που πληγώθηκε από τη σφαίρα κάποιου παράφρονα, για τον άντρα που σε μια παράφορη έκρηξη ζήλειας έπνιξε τη γυναίκα του. Ακούω για ένα ακόμη σκάνδαλο στις υπηρεσίες του Δήμου, για νέες ρατσιστικές δολοφωνίες, παράπονα για το δυσλειτουργικό δικαστικό μας σύστημα, για τις φυλακές όπου έχει καταργηθεί το αδιαχώρητο και κανένας δεν μπορεί να συγκρατίσει τη βία. Σε πείσμα όλων αυτών, απολαμβάνω το πρωινό μου, ντύνομαι και με ανανεωμένη αποφασιστικότητα, διασφαλισμένη μέσα στην πανοπλία της αισιοδοξίας μου, αντικρίζω τον κόσμο με τα μάτια ενός ερωτευμένου. Καταλαβαίνω ότι ένας κυνικός μπορεί να το θεωρήσει αυτό αφέλεια ή εξεζητημένη απλότητα. Στο βαθμό όμως που εγώ μπορώ να προσδιορίσω τα πράγματα, είναι η μόνη λογική απόφαση που μπορώ να πάρω…"


Αισιοδοξείτε γιατί... χανόμαστε!


1 σχόλιο:

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...