Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

20 Νοεμβρίου 2010

Ζήτω η Εφευρετικότητα!

    Ένα ακόμη  βραβείο ήρθε από ένα πάρα πολύ καλό και κατατοπιστικό blog, με πολύ ωραίες, έξυπνες και εφευρετικές ιδέες. Θέλω να ευχαριστήσω την lourdi που μου το χάρισε, και να της ευχηθώ να τα εκατοστήσει τα βραβεία για το δικό της blog! Το συγκεκριμένο βραβείο έχει και περισσότερη αξία για μένα γιατί μου το προσφέρει και η κόρη μου, Μαριάννα, με το πολλά υποσχόμενο blog της! Σας ευχαριστώ πολύ και τις δύο!


    Κι επειδή έρχονται Χριστούγεννα και όλοι θέλουμε ένα μικρό δωράκι, όσες κάνατε σχόλια στην τελευταία μου ανάρτηση με τις μπάλες felt, θα χαρώ πολύ να σας χαρίσω το βραβείο αυτό!!!

3 σχόλια:

  1. Μπράβο,Μαρία!
    Θα το πάρω,με χαρά-ευχαριστούμε για την αφιέρωση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι μου, σ΄ευχαριστώ πολύ, ήδη κοσμεί το δικό μου blog μια και μου το χάρισε το αγαπημένο σου Μαριαννάκι!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Μαρια! γιορταζεις? αν ναι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!
    Α! να σου πω να το παρω και εγω το βραβειο?
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...