Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

10 Μαΐου 2011

Έχουμε νικήτριες!!!......



Έφτασε η μέρα της κλήρωσης, και με πολύ χαρά σας ανακοινώνω τις τρεις τυχερές φίλες!!!
Μετά από καταμέτρηση των σχολίων σας και την αφαίρεση κάποιων διπλών- καθώς και αυτού της φιλενάδας μου, Μπέττης, που δεν θέλησε να συμμετάσχει, γιατί ούτως ή άλλος είμαστε γειτόνισσες κι ανά πάσα στιγμή της φτιάχνω ό,τι θέλει!- οι συμμετέχουσες ήταν 49, οι εξής: 

1.      foufoula89
2.      Zondra Art
3.      ArtAtHome
4.      Conchi
5.      icon-art
6.      Έφη
7.      ΧΑΡΑ
9.      evie.aek
10.  Lefkothea
12.  Ani
14.  meanan
15.  Tatiana
16.  katia
19.  love2love
23.  Bożenna
24.  Εύη
25.  Maria Z
26.  Natasa
27.  Νίκη
28.  anna
29.  tina
31.  Chris
32.  ioanna
34.  Eva
35.  Eva Z.
37.  RIRI
39.  Hara
41.  Βίκυ
42.  deppy11
44.  vassiliki
45.  nadia
46.  mpety
47.  Marina
48.  NANTIA
49.   apinkdreamer 
Η κλήρωση έγινε με τη χρήση του random.org ως εξής:

Ζήτησα την εξαγωγή τριών αριθμών από σύνολο σαράντα εννέα.


Οι αριθμοί που κληρώθηκαν ήταν...........


Επομένως οι τυχερές είναι οι:
32.  ioanna 

Συγχαριτήρια κορίτσια!!! Σας παρακαλώ να μου στείλετε με mail τις διευθύνσεις σας, και θα σας στείλω το βραχιόλι σας το συντομότερο!

Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες σας για τη συμμετοχή σας, και εύχομαι η τύχη να είναι πάντα με το μέρος σας, κι ας μην ήσασταν τυχερές σε αυτή την κλήρωση!

 

17 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΟΝΤΩΣ ΤΥΧΕΡΑ/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ....ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ.....ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι πολύ χαρούμενη!!!! σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! ελπίζω να στάλθηκαν τα στοιχεία μου, γιατί έχω ένα πρόβλημα με τον υπολογιστή μου! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να 'σαι καλά να οργανώσεις κι άλλα τέτοια!!! Συγχαρητήρια στις τυχερές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συγχαρητηρια στις νηκιτριες...αλλα νομιζω πως πρεπει να επικυρηξουμε την Ιωαννα,ειναι χειροτερη απο εμενα...2 μερες στην σειρα...ε οχι βρε Ιωαννα μου...χιχιχιχι...εχεις σπασει καθε ρεκορ...χιχιχιχι...φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια στα κορίτσια...είναι πολύ τυχερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ....απορω πως μας ξεφυγε...ειδικα στην δικη μου την Μαρια ...αλλιως θα ειχε κερδισει!!!χαχαχα
    Συγχαρητηρια στις νικητριες!!!Να σαι και εσυ καλα Μαρια μου που το οργανωσες!!!!φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΟΥΠΙ!!!!
    ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΓΙΟΥΠΙ!!!
    ΜΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΑ!!!
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΙΧΙΧ!
    ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΠΥΡΕΤΟ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ..ΑΣΤΑ ΜΑΥΡΟ ΧΑΛΙ..
    ΜΟΥΑΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. MPRABO ΣΤΙΣ ΝΙΚΗΤΡΙΕΣ....
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΑΡΑΚΙ...
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    Υ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις τυχερές!!!!( θα το δω να το φοράει η lourdi και θα ζηλέψω, ) αλλά ..δεν πειράζει, εσύ νάσαι καλά να φτιάχνεις τόσο ομορφα πράγματα!!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Congratulations to the winners!
    Best regards and a kisses Maria..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στα τυχερά κορίτσια που κέρδισαν τόσο όμορφες δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μπραβο στις τυχερες.. ομορφα τα δωρα σου ..παντα τετοια ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΔΗΜΛΟΥΡΓΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...