Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

22 Μαΐου 2011

Ένα καθυστερημένο βραβείο


Η γλυκιά μου Ani από την Αργεντινή, μια φίλη μπλόγκερ που με επισκέπτεται συχνά και μου κάνει την τιμή να μου δίνει συχνά βραβεία, μου έστειλε ακόμα ένα, πριν ένα μήνα περίπου. Νομίζω ότι έφτασε η στιγμή, έστω και καθυστερημένα, να το χαρίσω κι εγώ, έτσι όπως καλεί η παράδοση των βραβείων. Είναι ένα βραβείο που γιορτάζει την φιλία μεταξύ μπλόγκερ! (κι επειδή ως γνωστόν η γιορτή 40 μέρες κρατεί, είμαι μέσα στα όρια!!! χιχιχιχ!!! )


Κι επειδή η μπλογκοπαρέα μας είναι μεγάλη, ξεκινάω εγώ με τις 10 πρώτες, και η σκυτάλη στα χέρια σας, να καλύψουμε το μεγάλο μας μπλογκοχωριό!!!

  1. simonmad
  2. Βιoλέτα
  3. Lefkothea
  4. foufoula89
  5. lourdi
  6. RIRI
  7. [handmade+art] x2
  8. NANTIA
  9. meanan
  10. Katia
Σας περιμένω κορίτσια να πάρετε το βραβείο σας! Καλό υπόλοιπο της Κυριακής!

14 σχόλια:

  1. Και σε άλλα με υγεία Μαράκι μου!!! Ελπίζω να τα πούμε από κοντά τώρα που γύρισα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ!...
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει που το συγκεκριμένο βραβείο βραβεύει τη φιλία που ανθίζει στη μπλογκογειτονιά! Το παίρνω με μεγάλη χαρά, Μαρία, και πάω να το δώσω κι εγώ με τη σειρά μου!
    Σ' ευχαριστώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα!
    Φιλιά :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΧ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ...ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σ ευχαριστω μαρια μου μεσα απ την καρδια μου το εκτιμω και ειναι τιμη μου που παιρνω βραβειο απο τα χερακια σου!!καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο Μαρια, και σε αλλα με υγεια.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαράκι μου, πολύ σε ευχαριστώ για το βραβείο!!Θεωρώ οτι ειναι ιδιαίτερο ,αφου αφορά φιλίες και τρέχω να το στολίσω!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σε ευχαριστουμε πολυ Μαρια για τα καλα σου λογια και για την τιμη που μας κανεις επιλεγοντας μας για το βραβειο αυτο....Σε ευχαριστουμε και παλι απο την καρδια μας!φιλια πολλα απο μενα και το μαρακι!!!!καλο σου ξημερωμα και να εχεις μια ομορφη εβδομαδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ΄ αυτό το βραβείο, ένα ακόμη τριαντάφυλλο προστέθηκε στην ανθοδέσμη φιλίας και αγάπης που εισπράττω καθημερινά από όλες σας! Η αξία του ανυπολόγιστη!!! Το ευχαριστώ είναι λίγο…Θα το προσέχω σαν τα μάτια μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστω πολυ.εισαι γλυκητατη και αξιαγαπητη.καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα αξίζεις τα βραβεία Μαρία μου!
    Σ'ευχαριστώ που πάντα με θυμάσαι! Με χαρά θα πάρω και αυτό το βραβειάκι σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙ!!
    ΗΡΘΑ...
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...