Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

6 Σεπτεμβρίου 2011

Κατάθλιψη



Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

κατάθλιψη δεν είναι σημάδι αδυναμίας, είναι ένα σημάδι ότι κάποιος έχει προσπαθήσει να είναι ΔΥΝΑΤΟΣ για πάρα πολύ καιρό. Βάλτε αυτό ως την κατάστασή σας, αν γνωρίζετε κάποιον που έχει ή είχε κατάθλιψη. Θα το κάνετε και θα το αφήστε για τουλάχιστον μια ώρα; Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα το κάνουν, αλλά είναι εβδομάδα ψυχικής υγείας και 1 στους 3 από εμάς θα πάθουμε κατάθλιψη κάποια στιγμή στη ζωή μας. Δείξτε την υποστήριξή σας. Εγώ έκανα αντιγραφή και επικόλληση.Εσύ;;???

4 σχόλια:

  1. Μαράκι μου καταρχήν σου χρωστώ τις ευχές μου για την γιορτή σου!!! Ευχομαι υγεία αγάπη κι ευτυχία να κατακλίζουν όλες τις στιγμές σου@ Ελπίζω να μην χρειαστεί να περάσεις απο την κατάσταση της καταθλιψης αλλά ακόμη κι αν αυτό γίνει να είναι πολύ ανώδυνο

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. στο facebook το εκανα κι εγω,μπραβο που σκεφτηκες να το δημοσιευσεις κι εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ???????μια ερχεται ....μια φευγει....δεν τη φοβαμαι.....!!!!!!!!!!! ΕΞΩ Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΗΗΗΗ...!!! ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου ποσο δικιο έχεις η κατάθλιψη δεν ειναι σημάδι αδυναμίας αλλά κάποια στιγμή λυγίζεις δεν αντέχεις το βάρος των καταστάσεων.
    Μου λείπεις πολύ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...