Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

14 Σεπτεμβρίου 2012

Και οι τυχερές είναι.........




Καθυστέρησα μισή μέρα την κλήρωση. Ξέρετε, ένα ολόκληρο εικοσιτετράωρο δεν σε φτάνει, γιατί οι δουλειές τρέχουν και τρέχουν και τρέχουν...!!!

Ένα "μεσημεριάτικο" φρένο σε όλα αυτά λοιπόν, για να μπορέσουμε να αναδείξουμε τις τυχερές!

Έγινε η καταμέτρηση όσων είχατε την καλή διάθεση να μου αφήσετε ευχές για τα γενέθλιά μου, και έχουμε τον παρακάτω κατάλογο:


Και η πρώτη, είναι η...

Rena Christodoulou!!!


Ενώ η δεύτερη είναι η...

foufoula89!!!


Συγχαρητήρια κορίτσια! Η τύχη σας χαμογέλασε!
Για να μπορέσω να σας στείλω τα δώρα σας, στείλ'τε μου τα ακριβή στοιχεία σας όταν μπορέσετε!

Πολλά φιλιά σε όλες σας!!!


15 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ!!!!!
    ΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΛΗΡΩΣΗ, ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ!!!!!
    ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕΙΛ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ ΦΙΛΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ μου αρεσε το παιχνιδι αυτο!
    Συγχαρητηρια και απο μενα στις τυχερουλες!!
    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαράκι μου έκανες και δωράκια;Μπράβο στις τυχερές! Άντε μία και σήμερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στις τυχερές! Να χαίρονται το δωράκι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στις τυχερούλες! Να τα χαρούνε τα δωράκια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία μου, πειράζει να σου στείλω τις ευχές μου έστω και καθυστερημένα ? Με τα τρεχάματα που είχα δεν πρόλαβα. Γι αυτό αρχίζω την βόλτα μου στην γειτονιά από σένα. Να είσαι πολύχρονη, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται, πάντα με υγεία και αγάπη. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες που κέρδισαν τα πανέμορφα καδράκια σου !
    Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα καδράκια. Συγχαρητήρια στς τυχερές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα καδράκια-δώρα.
    Ένα μπράβο στις τυχερές.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αναποδος ανθρωπος!!Οταν ειμαι συνεχεια εδω γυρω,εσυ πουθενα!Οταν εγω εξαφανιζομαι,τοτε σκεφτεσαι να κανεις μαζεμενες αναρτησεις χαχαχα!
    Συγχαρητηρια φυσικα στις τυχερες!Καλο φθινοπωρο και πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στα κορίτσια μας!Πάντα τυχερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπραβο και μεγεια στα τυχερα κοριτσια.Καλη εβδομαδα να εχεις Μαρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στις τυχερές και σε σένα που μας μοιράζεις ωραία δώρα!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...