Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

10 Οκτωβρίου 2012

Τα σαλιγκάρια στο πρωτοβρόχι (και μια κούκλα!)



Γεια σας, αγαπημένη μου μπλογκοπαρέα! Άργησα να εμφανιστώ, γιατί έμπλεξα με βαψήματα και μερεμέτια! Κι εγώ, όπως πολλοί άλλοι αυτή την εποχή..... Κι ακόμα δε λέω να τελειώσω!..... Με παρηγορεί τουλάχιστον το ότι έχω το αποτέλεσμα που φανταζόμουν, κι έτσι συνεχίζω ακάθεκτα με πολύ προσωπική δουλειά, και διάθεση για δημιουργία.

Όπως καταλαβαίνετε, οι χειροτεχνίες μου έμειναν πίσω. Παρ' όλα αυτά, θα σας δείξω την κούκλα μου και τα σαλιγκάρια μου, που έχω φτιάξει εδώ και αρκετό καιρό και αμέλησα να σας τα δείξω! Νομίζω τώρα είναι μια πάρα πολύ καλή ευκαιρία, έτσι, για να μην χάνουμε πολύ καιρό.


















Όλο αυτό το διάστημα βέβαια, προσπαθούσα να σας παρακολουθώ όλες σας, αν και δεν άφηνα σχόλια. Να ευχαριστήσω και την καινούρια μου μπλογκο- φίλη, Μαριλένα, μια μπλόγκερ με εξαιρετικό ενδιαφέρον, για το βραβείο που με σκέφτηκε και μου το χάρισε!




Με τη σειρά μου, θα το προσφέρω με πολύ αγάπη στο καινούριο μπλόγκ της κόρης μου, και της καλής της φίλης Μαριλένας, που δειλά δειλά ξεκίνησαν από κοινού μια προσπάθεια, για να τους δηλώσω την υποστήριξη και την αλλυλεγγύη μου σε αυτό τους το ξεκίνημα! Και φυσικά σας το χαρίζω απλόψερα μέσα από την καρδιά μου σε όλες σας, όποιες θέλετε να στολίσετε με αυτό το μπλογκόσπιτό σας!!!

41 σχόλια:

  1. Και αναρωτιόμουν πού να είσαι κι αν είσαι καλά! Επέστρεψες δυναμικά πάντως... το σαλιγκαράκι είναι πανέμορφο, αλλά για μένα, η κούκλα δεν παίζεται!! Συγχαρητήρια και για το βραβειάκι σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα καλά κορίτσι μου!!!μια γλυκιά κούραση μόνο...ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου!!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ σε πεθύμησα Μαράκι μου!!!
    Τώρα τι να πω εγώ για τη Τίλντα σου!!! Την έχω λατρέψει!!! Τολμώ να πω δε ότι στην πραγματικότητα είναι ακόμη πιο γλύκα!!! Τα σαλιγκαράκια σου βγήκαν με τα πρωτοβρόχια και έφεραν χαρά στη γειτονιά με τα χρώματά τους.
    Θα συναντηθούμε σύντομα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΛΑ!!! ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ....ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. LATRECA SALIGKARAKIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!apla teleia ax!!!!!!as elpisoyme na einai o xeimonas glykos san auta....den mas kaneis kanena seminario gia ta saligkarakia?........filia vaso

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βασουλα μου!!ναμαστε καλά και όλα θα γίνουν!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Κατάλαβα Μαρία,μέσα στην ξεκούραση είσαι.Η κουκλίτσα είναι πολύ, πολύ όμορφη με τα φιογκάκια και την καρδούλα στα χέρια,αλλά εκείνο που με τρέλανε είναι τα σαλιγκαράκια που κουβαλάνε στη ράχη τους και τα μαξιλάρια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες Κατερίνα μου μες στην ξεκούραση χαχα!!!δεν πειράζει όμως η κούραση θα φύγει και εγώ θα χαίρομαι το αποτέλεσμα!!!σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  6. Χα, τέλεια τα σαλιγκάρια. Βγήκαν την κατάλληλη στιγμή μετά τη βροχή! Η δε, καρδούλα που κρατάει η κούκλα είναι φοβερή λεπτομέρεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ευγενία μου!!πράγματι ήταν έμπνευση στιγμής η ανάρτηση αυτή..τι να πω..σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο μου αρέσουν αυτά τα υφασμάτινα...κουκλάκια...γλυκάαααα....
    Καλησπέρα Μαριώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφα που είναι όλα Μαράκι μου!!! Και η κούκλα και τα σαλιγκαράκια...γλύκα!Βάφεις βρε θηρίο; Ελπίζω να τελειώσεις μέχρι την Παρασκευή...χαχα...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρακι μου θυμασε που ρώταγα για συνδυασμούς...το τολμησααα!!!ακόμα με το πινέλο στο χέρι είμαι, βλέπεις κρύωσε και ο καιρός και δεν στεγνώνει το μερεμέτι για να τελειώνω και εγώ, με έπιασε και ανυπομονησία να μαζευτώ...δεν βαριέσαι όμως μη γκρινιάζω..φιλάκια πολλά τα λέμε την Παρασκευή!!

      Διαγραφή
  9. ειναι εξαιρετικαααα !!!και σου ειπαααα να φερεις στο εργαστηριιιιι!
    με αναγκαζεις και φωναζω μπροστα σε κοσμο!!!!χαχαχαα
    σε φιλω Μαρακι μου,τα λεμε Παρασκευηηηη!ολεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη φωνάζεις καλή μου φιλενάδα...θα φέρω σίγουρα..θα οργανωθούμε καλά αυτό τον χειμώνα ελπίζω!!!σε ευχαριστώ πολύ για την διάθεση σου και το εκτιμώ!!πολλά φιλιά τα λέμε!!

      Διαγραφή
  10. Μαρία πολυ ομορφη η κουκλα σου ,κυρια
    αμ τα σαλιγκαρια ????!!!!!! εκεινο το γαλαζομωβ μου εκλεψε την καρδια ο Γκαρη το σαλιγκαρι που λεει και ο εγγονος μου
    μπραβο και για το βραβειο σου
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ειρήνη μου!!!τα ίδια χρωματικά γούστα έχουμε!!!και εγώ το χάζευα αυτό το σαλιγκάρι όταν το τελείωσα!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Η κούκλα σου υπέροχη... μα τα σαλιγκαράκια σου ονειρεμένα!!!!!! Πολλά φιλάκια Μαράκι!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βίκυ μου!!καλή, φοβερή μου συμμαθήτρια!!!ακόμα το μήλο σου σκέφτομαι το δικό σου και της Αλεξάνδρας!!τέλεια είναι και τα δυο!!!Μπράβο σας!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  12. κουκλιστικα και τα δυο! Μπράβο!!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κούκλα η κούκλα σου!!!...στα σαλιγκαράκια όμως έχω αδυναμία!... Πανέμορφα!!
    τού`βαλες και ρόδες από σαλιγκάρια;...υπέροχα και τα χρώματά τους!...Μπράβο σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσούλα μου!!!μια ιδέα για να το κάνω να στέκεται οι ροδουλες...ψάχνομαι...σε ευχαριστώ!!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. καλημέρα!!!είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    πολύ ωραία η κουκλίτσα σου αλλά και τα σαλιγκαράκια τσαχπινιάρικα!!!
    καλή συνέχεια και ελπίζω να τελειώσεις γρήγορα τις δουλειές σου και να ξεκουραστείς!!!
    φιλιά!!
    Μαριλένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριλενα μου!!και εγώ αυτό ελπίζω αν βοηθήσει και ο καιρός!πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. Μαρία η κούκλα σου έχει έναν αέρα αριστοκρατικής ..τσαχπινιάς! Υπάρχουν και τέτοιες γυναίκες!
    Τα σαλιγκάρια σου χωρίς λόγια!!!!!! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντιγόνη μου!!πολλά φιλιά και καλά να περνάς!!

      Διαγραφή
  16. ΤΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
    ΤΙ ΧΡΩΜΑΤΑ,ΤΙ ΧΑΡΗ,ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΑ
    και στο λεω εγω που καθημερινα ακουω μια σαλιγκοιστορια απο την Αννα(ολο τον Σεμπτεβριο ασχολουνταν στο σχολειο με τις κουκουβαγιες κι αυτον τον μηνα πιασανε τα σαλιγκαρια!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα πλάκα έχει!!απόλαυση είναι, φίλα μου την Αννα σου!!σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  17. Είναι τρέλα και η Tilda και τα σαλιγκάρια!!! Τωρα, αν σου πω οτι έχω δει κι εγω κάποια σχέδια από σαλιγκάρια στο internet και προσπαθώ να βγάλω σχέδιο αλλά δεν... χαχαχα!! Είσαι, όμως, μεγάλη μαστόρισσα!! Φιλάκια !! Καλές δουλειές και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω στεναχωρέθηκα οταν έφυγα και ξέχασα να πάρω την Τίλντα σου.Πράγματι είναι πολύ ομορφότερα απο κοντά. Οσο για τα σαλιγκάρια...της εποχής!Πότε να βγαιναν το Καλοκαίρι;δε λέει
    Χαρά στο κουράγιο σου που βάφεις (αν και δε νομίζω οτι ΜΟΝΟ βάφεις),εγώ ούτε το χέρι δε μπορώ να σηκώσω και δυστυχώς με τούτα και με τ άλλα πάει και φέτος το βάψιμο απο ειδικούς.
    Φιλάκια πολλά Σ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η Τίλντα σου υπέροχη! Και τρελαίνομαι για το ύφος της!!!!
    Και τα σαλιγκάρια σου θαύμα, με τρελά και χαρούμενα χρώματα.....
    Μπράβο Μαράκι! Καλό κουράγιο με τα βαψίματα!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαράκι μου καλή ξεκούραση.Εγώ ακόμα παιδεύομαι με ντουλάπες και συρτάρια καθώς και με την οργάνωση πλέον και τακτοποίηση των υλικών χειροτεχνίας που τόσο καιρό ήταν σε πλήρη αταξία!!!
    Θαυμάζω και ζηλεύω την Τίλντα σου και τα ζουζουνιάρικα σαλιγκαράκια σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα σαλιγκαράκια είναι πολύ πετυχημένα και πολύ καλοδουλεμένα!!! Γουστόζικα!! Η κούκλα είναι κ ο ύ κ λ α!!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ, ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΡΘΩ , ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ!
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΤΛΝΤΑ!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΛΑΝΑΝ!!!!!!!!
    ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γειά σου Μαρίααα....Μυρσίνη εδώ !!! Τί ωραίο blog και τί υπέροχες δημιουργίες !!!! Είνα πανέμορφα όλα..!!!...καί η κούκλα..καί τα πανίγλυκα σαλιγκαράκια σου και τα ραφτά σου λουλουδάκια και όλα !!! 'Γειά στα χέρια σου Μαρία !!
    Πολύ χάρηκα που σε γνώρισα !!! Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα :ο) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑΚΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΡΑΨΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. όμορφη η κούκλα αλλά εγώ ξετρελάθηκα με τα σαλιγκάρια......απίθανα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...