Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

22 Οκτωβρίου 2012

Σε στυλ "να μην ξεχνιόμαστε"......



Άλλη μια ιδέα που βρήκα στις νυχτερινές μου περιηγήσεις στο Ίντερνετ, και μου έκανε κλικ!

Τη φύλαξα στο βάθος του μυαλού μου, ώσπου έφτασε η ώρα να την υλοποιήσω, βάζοντας φυσικά τη δικιά μου σφραγίδα!

Βέβαια, θα μου πείτε, γούστα είναι αυτά... αλλά βλέποντας και τις δυο εκδοχές, θα κρίνετε από μόνοι σας. Εμένα πάντως μου αρέσει καλύτερα το δικό μου χαχαχαχαχα!

Δείτε λοιπόν την αρχική ιδέα...




Πρόκειται για ένα σημειωματάριο! Το οποίο όπως βλέπετε, είναι φτιαγμένο με μια απλή σανίδα, ρολό ταμειακής μηχανής, σχοινάκι και προκάκια... Υλικά φθηνά, εύκολα, που μπορούμε να βρούμε όλοι μας σε κάποια μεριά του σπιτιού μας. Και βέβαια, με τη χρησιμότητα του σημειωματάριου, που αυτό κι αν είναι απαραίτητο!...

Δείτε και τη δική μου εκδοχή...















Μια παρατήρηση όσον αφορά το ξυλάκι που χρησιμεύει για συγκρατεί και να κόβει το χαρτί , που φαίνεται "σχισμένο"... Η αρχική μου πρόθεση δεν ήταν αυτή, όμως προέκυψε, και το αποτέλεσμα συμπλήρωσε την εικόνα παλαιότητας που ήθελα να δώσω. Γι' αυτό και το άφησα!




Τώρα όλη η οικογένεια θα έχει ένα σημειωματάριο για να σημειώνει τις σκέψεις της, χαρούμενα μότο, διάφορες ανάγκες της καθημερινότητας... Και ό,τι άλλο προκύψει!

Το βρήκα πολύ ωραία ιδέα, εσείς;;;;


Κι επειδή κοντοζυγώνει το βραδάκι, σας αφήνω με μια πολύ όμορφη εικόνα ενός άγγελου που κοιμάται, κι εύχομαι... όνειρα γλυκά σε όλες σας!!!




35 σχόλια:

  1. Καταπληκτικη ιδεα!! και σαφως η δικη σου εκδοχη ειναι πιο ωραια, εχει κατι!
    Θα το προσπαθησω.
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μαρία μου! Πολύ ωραία η ιδέα που βρήκες, όντως! Νομίζω ότι κι εγώ θα προτιμήσω τη δική σου εκδοχή... Έγινε πιο όμορφο και έχει μια νότα ρομαντισμού που μου αρέσει! Με γεια λοιπόν το καινούριο σημειωματάριο της οικογένειας! Καλή εβδομάδα!

    Υ.Γ. Το μωρό είναι σκέτη γλύκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφο!!! Μπράβο σου! Φιλάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά πολύ ανώτερη η δική σου εκδοχή! Με μεράκι φτιαγμένο ενώ το άλλο είναι πιο "εμπορικό" (που δεν μου αρέσει!).
    Μαράκι, είναι πολύ όμορφο και φυσικά, καλοδουλεμένο!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θέλει και ερώτημα... φυσικά και η δική σου εκδοχή είναι η καλύτερη!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εξαιρετική ιδέα και το αποτέλεσμα πολύ καλό!! Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αρχική ιδέα είναι απλή και ολίγον παιδική!!Η δική σου σαφέστατα είναι κλάσεις ανώτερη,πολύ ωραία , με ρομαντική διάθεση και επαγγελματική δουλειά!!!Μου άρεσε πάρα πολύ σαν ιδέα και για δωράκια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ν αρχίσω απο το μωράκι που θα μπορούσε νάταν το εγγόνι μου (ναι,αυτό το ήθελα)αλλά δε μου έκατσε.
    Στη δημιουργία τώρα,θα πω οτι γι αυτό επιμένω να κάνεις συχνότερα τέτοιου τύπου αναρτήσεις.Είναι μια πολύ καλλίτερη πραγματοποίηση της αρχικής ιδέας
    Φωνάζει "Μαρία"
    Φιλάκια πολλά και γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΜΩΡΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΤΕ;
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙ!!!!!!!
    ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Eνα τέτοιο σημειωματάριο με ρολό ταμειακής πάνω σε λουστραρισμένο ξύλο είχε φτιάξει ο μπαμπάς μου πριν από 35 χρόνια!!! Το βλέπω κρεμασμένο στην κουζίνα της μητέρας μου και από καιρό ονειρεύομαι να της το 'κλέψω' για να το ντεκουπάρω, χαχαχα !!!
    Το δικό σου, Μαρία μου, είναι σκάλες ανώτερο από το μοντέλλο. Πανέμορφο και πολύ χρήσιμο!
    Φιλάκια και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ μου άρεσε το σημειωματάριο σου!!! Είναι τέλειο!!! Μπράβο!!
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ έξυπνη και πρωτότυπη ιδέα!!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλενάδα μου γλυκειά για μία ακόμα φορά μας δίνεις τα φώτα σου και μία ιδέα ταξιδιάρικη στο παρελθόν. Τότε που ο Γιώργος σ΄ένα ανάλογο τυποποιημένο ρολό (κάπου από το Πήλιο το είχαμε πάρει) μου άφηνε τις δουλειές που είχαμε να κάνουμε το απόγευμα. Με πήγες πίσω λοιπόν. Και εκτός της ρομαντικης δημιουργίας ταξίδεψα στα γλυκά παιδικά χρόνια των παιδιών μου. Φιλιά και σ΄ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όπορφη και πρακτική ιδέα......και η δική σου προσέγγιση ακόμα πιο όμορφη και με προσωπικότητα. Θα μου επιτρέψεις να τη δανειστώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!!!!!!!ΕΓΙΝΕ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΤΕΛΕΙΟ ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣ ΓΙΑ ΔΩΡΑ !!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ όμορφη η ιδέα σου!!Μπράβο σου!!!
    Είναι πολύ ωραίο αυτό που έφτιαξες!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ¡Preciosos trabajos! Me encanta como quedaron.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ..έργο τέχνης...
    παρα πολύ όμορφο...σιγουρα δεν τιθεται θέμα συγκρισης!!!
    ...μου άρεσε παρα πολύ η ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου ...σε βρίσκω ορεξάτη...και δημιουργική...και μου αρέσει πολύ αυτό...μην σταματάς...
    Γουστόζικαααααα...μούρλια είναι!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασφαλώς και είναι κλάσεις ωραιότερο το δικό σου έργο! Και πολύ καλά έκανες και άφησες το ξυλάκι σκισμένο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαρία,
    Σαφώς και είναι κλάσεις ανώτερη η δική σου εκδοχή.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφη ιδέα!...και το δικό σου έγινε φανταστικό!....
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΕΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΔΩΡΑΚΙ!!!
    ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΣΙΓΟΥΡΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 'Εφραψες πάλι κοριτσάρα θα το κάνω κι εγώ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μαρία μου γεια σου και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λόγω της ημέρας!
    Σήμερα ανακάλυψα, ότι μου είχες σχολιάσει κάποτε σε μια ανάρτηση που είχα κάνει για τον μπαμπά μου. Ζητώ συγγνώμη που δεν την είχα πάρει χαμπάρι. Σου απάντησα και στη συνέχεια "έτρεξα" να σε βρω.
    Η δημιουργία σου μου άρεσε πάρα πολύ. Μπράβο σου. Και ναι, έχεις δίκαιο, η δική σου πινελιά, της χαρίζει ένα ρομαντικό ύφος που μου άρεσε πάρα πολύ. Βέβαα αποκλείεται εγώ να καταφέρω να κάνω κάτι τέτοιο, αλλά φτάνει που χορταίνει το μάτι μου με όλα αυτά τα υπέροχα που δημιουργείται όλες εσείς εδώ μέσα κι εγώ θαυμάζω.
    Σου εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  26. Καλό και όμορφο μήνα Μαρία,με υγεία και καλή διάθεση.Το σημειωματάριο τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπεροχο το σημειωματαριο! Νομιζα κολλησα και εγω το μικροβιο του ντεκουπαζ...εχω ομως μια απορια...ηθελα να κανω κρακελαρισμα σε μια επιφανεια και την περασα με αραβικο κομμι που γραφει πανω οτι ειναι γι'αυτη τη δουλεια..δεν εγινε τιποτα ομως.. γιατι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ε ναι λοιπόν το δικό σου είναι καλύτερο!
    Πολυ ωραια ιδεα και εκτέλεση!
    σουπερ!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τελειοοοο!!!!!!
    Αψογα φτιαγμενο!!!!
    Εισαι χρυσοχερα Μαρια μου!
    να σαι καλα και να δημιουργεις!πολλα φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Passei vi, li, e gostei do seu blog.Parabéns pelo conteúdo do seu blog. Aguardo sua visita em meu blog; http://inkdesignerstampas.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...