Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

23 Δεκεμβρίου 2013

Αχ, γλυκιά μου Μελίνα!




Αχ, γλυκιά μου Μελίνα!

Ναι, το πρώτο εγγόνι της παρέας ήρθε! Κι οι ευτυχισμένοι γιαγιά και παππούς, καρδιακοί μου φίλοι Αντώνης και Κατερίνα, βάφτισαν χθες την Κυριακή το πρώτο τους εγγόνι! Και είναι και το πρώτο εγγόνι όλων μας!

Την αιτία την είχα, το κάλεσμα ήθελα και δεν άργησε να έρθει από την φιλενάδα μου, που εμμέσως πλην σαφώς περίμενε από εμένα να κάνω κίνηση! Με κοίταξε με εκείνο το πονηρό  παιχνιδιάρικο βλέμμα της, κι εγώ έπιασα αμέσως το νόημα και της είπα «άσε, θα το κανονίσω εγώ!»…

Μετά από ώριμη σκέψη, και με την συγκατάθεση βέβαια των κοριτσιών μου ότι θα συμμετέχουν σε αυτό το τολμηρό εγχείρημα, πήραν μπρος οι μηχανές!!! Μια εβδομάδα σε έντονη παραζάλη για να μπορέσω να ψάξω, να δω ιδέες, να πάρω έμπνευση, να αποφασίσω και να καταλήξω σε αυτό που θα σας δείξω παρακάτω. Και αυτό που τελικά αποφάσισα να φτιάξω ήταν το γλυκό της βάφτισης! Επιστρατεύτηκαν κουτιά και βγήκαν εργαλεία από κάθε είδους τέχνη που έχω ασχοληθεί κατά καιρούς, και νέοι μαγευτικοί κόσμοι της ζαχαροπλαστικής ανοίχτηκαν μπροστά μας!... Η χαρά μεγάλη, γιατί γίναμε κι εμείς για λίγο πάλι παιδιά! Και μέσα από αυτή την παιχνιδιάρικη διάθεση βγήκε το αποτέλεσμα που θα δείτε παρακάτω! Τολμώ να πω ότι ήταν λίγο παρακινδυνευμένο από την πλευρά μου, γιατί δεν είχα ποτέ πριν αναλάβει να φτιάξω κάτι τέτοιο, και η αγωνία μου ήταν το να μπορέσω να ανταποκριθώ και να προσφέρω ότι καλύτερο με πολλή αγάπη για εκείνους.

Με αυτή την ανάρτηση, θα σας ευχηθώ, με τη γλύκα που θα πάρετε από αυτό που θα δείτε, πολλές πολλές γλυκές ευχές για να περάσετε όμορφα τα Χριστούγεννα, με υγεία και αγάπη, κοντά στους ανθρώπους σας!
























Θα σας δείξω μόνο μερικά σχέδια που βγάλαμε, γιατί όπως καταλαβαίνετε είναι αδύνατο να σας δείξω σχεδόν 80 διαφορετικά cupcakes!!!












































21 σχόλια:

  1. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!!
    ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΑΦΩΝΗ,,,,ΗΤΑΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΛΥΚΑ.......ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΤΡΩΓΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΥΠΟΜΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΧΑΛΑΣΩ,,,,,ΘΑ ΤΟ ΦΥΛΑΓΑ!!!
    ,ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!χαχαχα αυτό ήταν ένα πρόβλημα....πολύ το σκεφτόντουσαν να μη τα φάνε, μάλιστα μια ξαδέλφη πήρε 3-4 για στάλισμα στο σπίτι!!!σε ευχαριστώ και πάλι, να περάσεις καλά στις γιορτές με υγεία και αγάπη!!

      Διαγραφή
  2. Άμα είσαι καλλιτέχνης παιδί μου... :P <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελα με κολαζεις σταματα να τα κανεις τοσο τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου!!! είμαι σίγουρη ότι μπορείς και εσύ να τα κάνεις καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  4. πωπωωωω αριστουργήματα τα κεκάκια. Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να σας ζήσει η Μελινούλα!!! Γερό και καλότυχο να ναι το μωράκι!!!
    Τα κεκάκια είναι μικρά αριστουργήματα!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε με υγεία και χαρά!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου !!!!!!!!και σε σένα πολλές πολλές ευχές για ότι ποθείς!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Είναι τόσο καταπληκτικά αυτά τα cupcakes πού ό,τι και να πω είναι λίγο. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος και σου εύχομαι η ζωή σου να είναι σαν τα cupcakes σου. Γλυκειά και όμορφη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε οοοολοιιι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία, δημιουργία και πολλά, πολλά χαμόγελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να ζήσει η μικρούλα και να την χαίρεστε!!! Φανταστικά τα γλυκάκια σας!!!
    Καλή Χρονιά να έχετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α δεν τα'χα δει τελικά! Τέλεια! Μπράβο Μαράκι μου! Το Μελινάκι να'χει ζωή μελένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου γλυκειά Μαρία !!! Εύχομαι να είσαι πολύ πολύ καλά ! Μα είναι τόσο όμορφα τα cup cakes σου !!!! Υπέροχα !!! Δέν το ήξερα ότι είχες τέτοιο ταλέντο και στην ζαχαροπλαστική εκτός απο το deoupage !!! Ταλεντάραα !!!
    Να ζήσει η μικρούλα και να είναι γερή και ευτυχισμένη !!!!
    Φιλάκια πολλά !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι απλώς Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α!!! Πολλά πολλά μπράβο!! Ε, ρε Μελινάκι, τυχερούλα!!! Να έχεις μια γλυκιά σαν cupcake ζωή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...