Σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την παρουσία σας!!!

15 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικα μπουκάλια!!!

    Κατ' αρχήν, θέλω να σας ευχαριστήσω όλες για τα καλά σας λόγια προς το πρόσωπό μου, αλλά και τις δημιουργίες μου. Θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά τυχερό που βρέθηκα σε αυτήν την blogoγειτονιά με όλους  αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους! Δεν θέλω να αναφερθώ σε καμία προσωπικά, είστε για μένα όλες υπέροχες! Και η παρέα σας είναι ο,τι καλύτερο!...

    Σας δείχνω τα χριστουγεννιάτικα μπουκάλια μου. Το περιεχόμενό τους είναι αγιορείτικο κρασί, και θεωρώ ότι είναι ό,τι πρέπει να για στολίσουν το χριστουγεννιάτικο ή πρωτοχρονιάτικο τραπέζι!





35 σχόλια:

  1. sencillamente preciosas, son todas unas maravillas.
    un saludo desde españa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαράκι!
    Είναι απλά υπέροχα, σίγουρα θα ενθουσιαστούν οι παραλήπτες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαυμάζω πάντα το μεράκι και τα έργα σου!
    Σε είδα και στη Μπέττυ!
    Χαίρομαι και σας καμαρώνω!!!
    Να είσαι καλά!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι και καμαρώνω για σένα!!!
    Εσύ οδηγείς επίσης τα βήματά μου...ελπίζω μια μέρα να σε φτάσω.
    Υπέροχα, ΥΠΕΡΟΧΑ,Υ-ΠΕ-ΡΟ-ΧΑ μπουκάλια (άσχετα αν δεν πίνω)κόσμημα για το γιορτινό τραπέζι!
    Πάντα γιορτή νάναι στο σπίτι σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ...ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ!!!!!!!
    ΜΑΡΑΚΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα υπέροχα τα μπουκάλια.Συγχαρητήρια καλές γιορτές να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oύτε κι εγώ πίνω αλλά αυτά τα μπουκάλια ακόμη κι αν έπινα δεν θα τα άνοιγα με τίποτα! Θα τα κρατούσα έτσι ατόφια για να τα θαυμάζω!!! Τα λάτρεψα όλα αλλά το αγαπημένο μου είναι το χιονισμένο χωριό!!!!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια όμορφη ψυχή μόνο όμορφα πράγματα θα μπορούσε να δημιουργήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις χρησιμοποιήσιε απίθανες χαρτοπετσέτες αλλά και η δουλειά σου είναι εξαιρετική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απίθανα, μοναδικά!!! Και τα μπουκάλια που χρησιμοποίησες και η διακόσμηση είναι τέλεια!!! Σήμερα το πρωί ξύπνησα με την ιδέα να φτιάξω κι εγώ μπουκάλι με την αγαπημένη μου χαρτοπετσέτα με τα ρόδια....τώρα που είδα τα δικά σου θα το κάνω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαράκι μου είναι καταπληκτικά τα μπουκάλια σου!!!!! Μπράβο σου. Αναγνωρίζω σωστα το τρίτο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. παντα θαυμαζω τις δημιουργιες σας.. μπραβο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή μου συνονόματη ζηλεύω τόσο. Ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω κι εγώ γιατί έφτιαξα στο παρελθόν όμορφες κατασκευές αλλά είναι τόσο ελάχιστος ο χρόνος και τόσο λίγη η διάθεση και η έμπνευση που μου αφήνει η καθημερινότητα που μου μένει μόνο να βλέπω γις όμορφες δημιουργίες σου και να νοσταλγώ. Είναι τοσο μαγική η δημιουργία. Να'σαι πάντα καλά να μας μαγεύεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαρια καλη μου φιλη!καλημερα!πραγματικα καθε φορα..μπαινω και χαζευω με τα ματια ορθανοιχτα καθε σου δημιουργια!!αλλα αυτα τα μπουκαλια τα λατρεψα!!!τα φανταζομαι στο χριστουγεννιατικο τραπεζι! πανεμορφα και μοναδικα θα ειναι!!
    Να εισαι καλα ευχομαι!και του χρονου να μας ξαναμαγεψεις με ολα αυτα τα υπεροχα που φτιαχνεις!!
    Τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Yπέροχα Μαράκι μου!!! Έρχομαι κι εγώ κουρασμένη, τελευταία και καταϊδρωμένη να δω τις ομορφιές σου!! Κρίμα που δεν μπόρεσα να σε δω πολύ χθες, συγχώρα με, αλλά με τόσο κόσμο μου ήταν αδύνατον!! Θα τα πούμε όμως σύντομα από κοντά!! Φιλιά στα κοριτσάκια μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φανταστικά...μοναδικά...ανεπανάληπτα! Μαρία μου είσαι πραγματικά χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλη μου φιλη σε ευχαριστω!θερμα για τις ευχες σου!!!!να εισαι καλα και ευχομαι ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ και ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!!ΠΕΡΑΣΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΩ...
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Unas botellas preciosas¡ fantastico trabajo¡ un besote Maria

    te invito a que me visites :)
    http://decoupagemaria.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Olá!

    Estes trabalhos ficaram maravilhosos! Gostei muito.

    Votos de Boas Festas para si e toda a sua Família e um 2011 cheio de Paz, Alegria, Felicidade e muita Saúde.

    Beijinhos desde Portugal

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαράκι συγχαρητήρια!!! Πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου...
    Μέχρι τώρα είχα δει να στολίζουν τα άδεια μπουκάλια, γεμάτα δεν είχα δει(ή δεν το είχα προσέξει εγώ)...
    Υπέροχα, θα στολίσουν Τελεια το γιορτινό τραπέζι!!!

    Έτσι μου' ρχεται να το επιχειρήσω κι εγώ, φοβάμαι όμως μην τα θαλασσώσω...

    Πολλά φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. I went to wish you Merry Christmas and Happy New Year. It is a pleasure to have you as
    my follower, that the coming year be filled with plenty of inspiration, health
    and love, so we can all be helped with their beautiful creations.

    hug
    Cidinha

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα τα μπουκάλια και από ότι είδα λίγο στο Blog σου είναι όμορφα όλα αυτά που φτιάχνεις!!!
    Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία μου γλυκειά , ότι κάνεις είναι υπέροχο!!!!!!!!! Και τα μπουκάλια σου πανέμορφα! ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ! ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρα πολύ όμορφα !!!!!
    Να τα πιείς στο ποτήρι:):)
    Καλές γιορτές
    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Maria
    I like very mutch you work.
    You have beautiful creations.
    If you can, came and see my place: ionedartes.blogspot.com
    Kisses.
    Ione

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δείτε ακόμη...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Οι επισκέπτες στο χάρτη...